donderdag 24 november 2011

Smile!

ASCHWIN:

Als je mij toevallig had zien lopen deze namiddag in mijn hardloopkloffie door de polders, dan had je waarschijnlijk een grote glimlach op mijn gezicht gezien. Want wat was het heerlijk om na bijna 3 weken toch weer eens een eind buiten te kunnen hardlopen. De gezondheid gooide roet in het eten de afgelopen weken; maar nu, met nog één dagje te gaan voordat de medicijnkuur geheel is afgelopen, durfde ik het toch aan.
Op het gemakje liep ik zo'n 40 minuten. Ik merkte wel dat de hartslag iets hoger was dan normaal (door de aangetaste conditie?), maar ik merkte ook dat vooral mijn benen héél uitgerust aanvoelden. Hopelijk levert die gedwongen rust dan ook nog iets op...! Wat het in ieder geval heeft opgeleverd is dat ik de veel tijd in mijn afstudeerscriptie heb kunnen stoppen. Ben nu werkelijk met de laatste loodjes bezig. Nog één weekendje flink doorwerken en dan inleveren! Dus met een beetje geluk ligt over een half weekje het pad weer open voor heerlijke trainingstochtjes! Op naar de eerste grote uitdaging die op het programma staat: de Jules Unlimited Loop te Breskens op 18 december as., waar ik 19 km over het strand zal rennen. Zin in!

2 opmerkingen:

  1. Hey Aschwin,

    Goed nieuws !! ik kan me goed voorstellen dat je met een big smile rond loopt als je bijna drie weken niet hebt kunnen lopen. Conditie is zo weer op orde en met die uitgeruste benen vlieg je straks over het strand van Breskens #JulesUnlimited

    Groeten,

    Angelo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is normaal dat je hartslag een stuk hoger ligt dan voorheen als je een aantal weken out bent geweest, ben nu een aantal weken terug bezig en het is nog belange niet wat het voorheen geweest is, maar ja het voornaamste is dat we terug lopen he. Geniet van de heropbouw. :)

    BeantwoordenVerwijderen