zaterdag 12 november 2011

Wees er snel bij!

ASCHWIN:

De griep is nog niet geheel uit mijn lichaam verdwenen, maar de koortspiekjes nemen gelukkig af. Van sporten is echter voorlopig nog geen sprake; elke stap te veel hier in huis gaat gepaard met een nog steeds lelijke hoestbui en kortademigheid...

Maar ik heb me vandaag wel via internet ingeschreven voor de Trail By The Sea, die op 26 februari 2012 voor het eerst zal plaatsvinden: 33 km over strand, door duinen, bossen en over de zandpaden rondom Renesse. Ik kijk er heel erg naar uit. Gaat een bijzondere wedstrijd worden.
Op internet vond ik dit filmpje, waar het eerste deel van het parcours wordt verkend. Dat belooft nog wat als dit zo 33 km doorgaat...!



En voor de liefhebbers de volgende tip: wees er snel bij om je in te schrijven voor deze bijzondere loop. Want de organisatie heeft een maximum van 350 deelnemers gesteld. Ter informatie: ik was de 309e inschrijver! Zorg dat je één van die laatste 40 startbewijzen binnenhaalt. Niet te lang wachten dus.

En trouwens: op de voorlopige inschrijflijst vond ik naast mijn eigen naam slechts één andere Zeeuws-Vlaming (Andres de Witte uit Terneuzen). Dat kan beter, toch?!

2 opmerkingen:

  1. Ziet er ver-schrik-ke-lijk uit :p Maar ook prachtig mooi, geniet er maar van, tegen dan ben je al lang weer tiptop in orde! Enkel het filmke bekijken doet me al moe worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Wendy: Zie je jezelf daar niet lopen dan, samen met je hond?! Prachtig toch? Alleen wel goed vasthouden hè, anders ben je hem/haar kwijt bij elk langsschietend konijn...

    BeantwoordenVerwijderen