zaterdag 19 november 2011

Paardenknotje

ASCHWIN:

Gijs en Pien zijn lekker actief bezig. Gijs had vandaag een tweetal volleybalwedstrijden (1x gelijkgespeeld, 1x verloren) en voor Pien staat er morgen een springwedstrijd op de paardrijd-agenda.
Om daar netjes voor de dag te komen is ze samen met een (paardrijd-)vriendinnetje en Linda om nieuwe paardrijdspulletjes geweest, waaronder dit chique knotje voor onder haar cap.

Zelf heb ik nog geen hardloopstap kunnen zetten. De gezondheid is nog niet optimaal en ik wil niet weer té snel de draad oppakken. Het negatieve resultaat ervan ondervind ik immers nu: het duurt alleen maar langer voordat ik van de gezondheidsklachten afkom!

Ik las op internet dat het parcours van de Marathon van Zeeuws-Vlaanderen enigszins is aangepast, en wel vlakbij onze woonplek. Tussen Axel en Zuiddorpe loopt het parcours richting het bos van het golfterrein om langs het motorcross-terrein aan de ander kant van Axel weer uit te komen. Hiermee wordt voorkomen dat ze dwars door het centrum van Axel moeten lopen, zoals voorgaande jaren. Op een zaterdagmiddag is dat inderdaad niet zo handig in verband met 'drukte' van de weekmarkt aldaar.
Door deze aanpassing bij Axel, wordt er bij Terneuzen eigenlijk rechtstreeks naar de Markt gelopen en niet eerst nog langs de Scheldedijk om de noordkant van Terneuzen mee te pakken.
Hieronder zie je de wijzigingen in beeld. De gele lijn is geeft het vernieuwde stuk parcours aan. In het blauw de oude route.

Wijziging bij Axel

Wijziging in Terneuzen

Als ik dit dan weer lees, dan wil ik niets liever dan zo spoedig mogelijk de trainingen weer te hervatten. Het is nu al bijna twee weken geleden dat ik voor het laatst goed heb getraind...

2 opmerkingen:

  1. Mooi knotje idd (zeg het haar maar ;) ).
    ps: op mijn rss had ik de vorige post "virus" gelezen maar op je site zie ik 'm niet (mss ligt het aan mijn pc hoor maar 'k wou het je maar melden ...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt: heb ik verwijderd en er dit berichtje voor in de plek gezet. Jij ziet ook alles hè!

    BeantwoordenVerwijderen