zaterdag 5 november 2011

MTB-seizoen

ASCHWIN:

Voor Linda is het MTB-seizoen geopend! De herfst lokt haar weer op de mountainbike de bossen in en de modderpaden op. Vandaar dat ze vandaag na enige tijd weer eens er op uit trok met haar mtb-maatje Nicole.

Voor vertrek even alles testen in de eigen tuin: versnelling, bandenspanning, remmen etc. Daarna vertrokken ze voor een ronde van 36 km door de bossen bij Wachtebeke.

Zelf heb ik door de nodige werkzaamheden buiten de deur én de vele uurtjes die in de eindscriptie van mijn opleiding tot Bedrijfskundige gaan zitten, de afgelopen dagen eigenlijk amper gesport. Ik hoop over een maandje te kunnen afstuderen voor deze opleiding. Dit betekent wel dat ik de komende weken de voorrang dien te geven aan het studeren boven het sporten. Maar als ik dan over een maand eindelijk de studie heb afgerond, dan ga ik wel heel veel vrije tijd overhouden! En je raadt natuurlijk al hoe die grotendeels zal worden opgevuld...!

2 opmerkingen: