zaterdag 24 december 2011

Beetje ongedurig

ASCHWIN:

Het is toch wel al heel lang geleden dat ik vanwege een blessure helemaal niet kon hardlopen. Meestal blijf ik toch nog wel een beetje aan de gang. Maar nu zit het er écht niet in. De linkerknie blijft een verdikking houden en de pijn bij traplopen en onverwachte bewegingen is ook niet verminderd.

En eerlijk gezegd word ik daar toch wel een beetje ongedurig van. Ik kan m'n draai niet goed vinden...

Daarom fietste ik vanochtend op de gewone fiets met Pien naar Axel, om toch maar íets van beweging te krijgen. Maar ja, na 10 km stonden we weer thuis. Wel een leuk alternatief opgepakt: twee boeken van schrijver Haruki Murakami gekocht!

Daarna nog maar eens een flink eind met onze hond Sarah gaan wandelen: 4 km. Ze was er blij mee!

2 opmerkingen:

  1. Hopelijk komt het snel weer in orde met je! De knie is toch maar een lastig ding als loper maar jammer genoeg hebben we het nodig :/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, herkenbaar. Ik hoop dat de pijn in de knie snel overgaat en dat je snel 'je draai' weer kan vinden! Maar misschien nog belangrijker, ik hoop dat je de oorzaak kan achterhalen.... maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gevonden....

    Sterkte met de verplichte rust!

    BeantwoordenVerwijderen