maandag 5 december 2011

Belangrijke stap

ASCHWIN:

Wat een lekker gevoel: de eindscriptie van mijn studie Register Bedrijfskunde heb ik gisteren afgerond en vandaag ingeleverd! Dit betekent dat ik eindelijk weer lekker kan sporten zonder dat ik hoef te denken: 'Straks als ik thuiskom nog even dit of dat doen aan de studie'... Nu dien ik 'enkel' nog de scriptie te verdedigen voor de examencommissie, half januari 2012. Maar goed, met het afronden van deze scriptie 'win' ik weer heel veel vrije tijd!

Om dit te 'vieren' heb ik meteen maar een lange duurloop ingepland bij thuiskomst van het werk. Op een heerlijk rustig tempo tussen de 10,5 en 11,5 km/u liep ik 90 minuten op mijn nieuwe Asics-schoenen. 'Niet verstandig', hoor ik je denken, 'om meteen anderhalf uur te gaan lopen op nieuwe schoenen'. Maar aangezien het hetzelfde model was als mijn vorige paar, had ik er wel vertrouwen in. En dat bleek terecht te zijn. Want zonder ook maar één blaartje volbracht ik de gelopen 17 km. Prima schoentjes dus!

Ik hoop op deze manier lekker wat kilometers te kunnen maken de komende weken.

Over iets meer dan twee weken pik ik ook de Jules Unlimited Loop over het strand tussen Breskens en Cadzand mee. Daar kijk ik eigenlijk wel naar uit. Beetje spannend vind ik het wel, want je weet immers nooit van tevoren hoe het strand er bij ligt: los zand of harde ondergrond. Of misschien heeft het wel gesneeuwd?!

Ik ga ook nog eens kijken of er een leuke wedstrijd in de laatste week van december wordt georganiseerd. Iemand nog tips?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten