donderdag 8 december 2011

Hardlopende kerstboom

ASCHWIN:

Vanmiddag wat eerder gestopt met werken om nog voor het avondeten een wat langere trainingsronde te lopen. En aangezien ik voorzag dat ik pas in de schemering terug thuis zou komen, heb ik voor het eerst met een paar Rucanor Running Lights rond mijn armen gelopen. Deze twee armbanden kun je rond je bovenarmen dragen en zijn voorzien van rode led-lichtjes; die kun je constant laten branden of op een knipperstand. Die knipperstand vind ik zelf het veiligst, aangezien die toch meer opvalt in het verkeer.

Uiteindelijk liep ik een lekker, maar vooral mooi rondje. Van Zuiddorpe liep ik naar het kunstbos van Axel, om daar een stuk van het nieuwe parcours van de Marathon van Zeeuws-Vlaanderen te lopen en vervolgens via een grote lus door het bos over te steken naar het nieuwe bos achter Den Doelder. Op die manier liep ik een groot gedeelte van deze training op onverharde ondergrond. Daarna liep ik als een knipperende kerstboom over het fietspad weer terug naar Zuiddorpe. Hieronder de gegevens in beeld. Een mooie 18,5 km afgelegd met een gemiddelde hartslag van 145 bpm. Na iets meer dan anderhalf uur was ik weer thuis...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten