zondag 23 september 2012

Goede keuze

ASCHWIN:

De afgelopen dagen waarin ik niet heb getraind en de aanhechtingen aan de knie de kans heb gegeven te rusten, hebben me goed gedaan.
Deze ochtend heb ik als test samen met Linda 8 km getraind op de Finse piste te Ertvelde. In het begin voelde ik enige kwetsbaarheid aan de knie, maar na lang de tijd te hebben genomen om heel rustig warm te lopen, verdween dat gevoel en liep ik zeer ontspannen de rest van de afstand met Linda mee.
Zij had een intervaltraining uit te voeren (6x400m) tijdens deze 8 km. Ik volgde haar voorzichtig en liet haar bij sommige versnellingen soms ook gaan.

Niets geforceerd op deze manier en geen centje pijn na afloop. Prima.  Ben overigens wel blij dat ik alle twee de wedstrijden van dit weekend aan me voorbij heb laten gaan. Het échte doel ligt aanstaande zaterdag op me te wachten in Brussel!

De rest van de week wordt een rustig 'bezig-blijf-weekje': lichte looptraining en vooral veel rust...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten