dinsdag 18 september 2012

Minder schrijven, meer trainen

ASCHWIN:

De afgelopen periode wordt er wat minder gepost op deze weblog. Waar ik voorheen nogal eens melding maakte van de trainingen, doe ik dat nu wat minder. Is eigenlijk ook alleen maar interessant voor mezelf, toch?!

Maar geen berichten tussen de wedstrijden of bijzondere sportmomenten door, betekent niet dat er niet getraind wordt. Ik zou haast zeggen dat het tegenovergestelde waar is. Want ik train intensiever en gerichter dan ooit. Mijn trainingsprogramma komt neer op 5x per week. Eigenlijk zou ik wel naar 6x per week willen, maar dat red ik door andere verplichtingen simpelweg niet.

Wel wil ik vaker meedoen aan wedstrijden. De afgelopen periode is dat al aardig gelukt. Ook komend weekend loop ik met één en mogelijk twee wedstrijden mee. Nog even kijken wat de overige plannen voor het weekend zijn. Maar de wedstrijden zullen waarschijnlijk wedstrijden op de middenafstanden zijn; dit om wat meer snelheid op te bouwen.

Een paar dagen geleden heb ik voor het eerst met een handboog geschoten. Leuk om te doen, maar ook: moeilijker dan ik vooraf had ingeschat. Na de nodige oefenschoten, kreeg ik het gevoel te pakken en kon ik gericht de pijlen in en rond de roos mikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten