woensdag 19 september 2012

Niet zeuren

ASCHWIN:

Vandaag ervaarde ik plots een lichte zeurende pijn aan mijn knie. Geen blessure of zo, maar een teken aan de wand volgens mij. Ietsje gas terug nemen lijkt het devies. Want in mijn enthousiasme van de afgelopen periode heb ik de trainingsarbeid flink uitgebreid. Oppassen dat ik niet té enthousiast wordt...

Daarom zal ik ook komend weekend niet meedoen aan twee wedstrijden, maar aan één. Het wordt zondag de 10 km-wedstrijd in Zelzate. De wedstrijd in Axel op zaterdag (8 km of 14 km) laat ik aan me voorbijgaan, omdat ik dat parcours al zó vaak gelopen heb. De wedstrijd in Zelzate ken ik nog niet.

Maar ik zeur niet! Want het gaat gewoon goed. Als ik de komende dagen goed doorkom en tussen de trainingen door goed mijn rust neem, dan hoop ik zondag wederom een snelle 10 km te kunnen lopen.
En daarna wordt het tijd om me langzaam op te maken voor mijn tweede trail over 25 km: de EcoTrail van Brussel.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten