zondag 2 september 2012

Wedstrijdprogramma aangepast

ASCHWIN:

Ik heb wat veranderingen doorgevoerd in mijn wedstrijdprogramma van de komende twee maanden. Zo zal ik waarschijnlijk niet de halve marathon te Breda lopen (Singelloop) op 7 oktober as., maar later die maand wél de halve marathon te Etten-Leur, op 28 oktober. Het laten vervallen van Breda komt door het feit dat ik een week daarvoor me heb ingeschreven voor mijn volgende trailwedstrijd: de EcoTrail van Brussel.

 
Deze eerste editie van de EcoTrail Brussel is gebaseerd op het voorbeeld van Parijs. Daar organiseert men al een jaar of vijf een trail door de bossen rondom de Franse hoofdstad, met aankomst in het centrum. En nu volgt Brussel dus dat voorbeeld. Ik zal de 25-km wedstrijd lopen. De start is in de bossen, heuvels en parken rondom en ín Brussel. Aankomst pal in het centrum bij het Atomium. Leuke mix van (vooral) natuur en (een beetje) stad. Ben benieuwd!
 

1 opmerking:

  1. Zag deze loop ook voorbij komen via de social media. Mooi initiatief en mooie aankomst. Have fun en alvast Succes.

    Groeten,

    Angelo.

    BeantwoordenVerwijderen