zondag 30 augustus 2009

Duurloop van 2 uur

LINDA:

Na de 10 kilometer wedstijd even rustig aan gedaan met de beentjes. De stijfheid viel eigenlijk wel mee alleen ben ik donderdag avond weer gaan paardrijden sinds 2 maanden en daarmee toch weer mijn heup geforceerd. Balen dus! Gisteren na dat ik Aschwin had afgezet in de middle of nowhere ben ik naar de zeedijk gereden bij de Griete. Samen met Sarah onze hond en logee hond Max ongeveer 35 minuten rustig gelopen. Daarna snel naar de andere kant van de dijk om Aschwin niet te missen op zijn duurloop. Vanochtend op tijd op om mijn eigen duurloop te doen. 2 uur en 4 minuten heb ik gelopen over 18.5 kilometer. Erg rustig dus! Was nodig ook. Mijn heup deed nog zeer en dit wilde ik niet forceren. Gemiddelde hartslag was 141 en dit is me nog nooit gelukt op een duurloop. Lopen op zich gaat goed en ook de duur ervaar ik niet als lang. De tijd vliegt voorbij als je loopt. Volgend weekend moet ik weer een duurloop en wil ik er meer snelheid in gaan brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten