dinsdag 16 oktober 2012

Alwéér een andere trainingslocatie

ASCHWIN:

Wat een verwennerij: de afgelopen dagen heb ik alwéér op een andere en érg mooie trainingslocatie mogen trainen. Dit keer op de Veluwe, waar we met de kinderen en vrienden een aantal dagen verbleven.

 
 
De mooie bossen, de uitgestrekte zand- en heidevelden: het is een ideaal decors voor lekkere rustige duurloopjes. Samen met Linda verkende ik dan 's ochtends dit prachtige gebied (terwijl de rest nog op één oor lag).
 
Vandaag liep ik ook weer eens rondom Zuiddorpe een lange duurloop. Dat was lang geleden. Niet omdat ik telkens op andere locaties heb gerend de afgelopen week, maar omdat ik eigenlijk de afgelopen anderhalve maand vrijwel niet één duurloop heb gelopen (behalve dan de afgelopen week in Düsseldorf en op de Veluwe). Het waren enkel intervaltrainingen die ik uitvoerde.
En dat dat toch wel invloed heeft op mijn snelheid en conditie, bleek vandaag weer eens. Ik liep een duurloop van 20,75 km in een tijd van 1:32 uur. En dat met het gevoel dat ik érg rustig liep. Mijn gemiddelde hartslag was immers 140 bpm. Zeer tevreden werd ik van deze gegevens!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten