donderdag 25 oktober 2012

Eindelijk weer!

ASCHWIN:

Zondag mag ik eindelijk weer! Dan zal ik deelnemen aan weer een heuse Ardennen-runningtrail: 'Trail de la Vallee de L'Orneau'. Deze zal plaatsvinden in Gembloux, dat vlakbij Namen ligt. De trail gaat over een afstand van 22 km en doorloopt een wisselend landschap: bos, weilanden, single-tracks, polderpaden, kasseien, zandpaden, heuvels, dorpjes. In ieder geval beloven ze een parcours dat voor meer dan 90% onverhard is en 350 meter hoogteverschil kent. Dat is op zich al veelbelovend.

Hier vind je een link met foto's van het parcours: klik!

En hieronder het affiche van de wedstrijd:


Mijn trainingen van de afgelopen periode zijn eigenlijk een beetje een ratjetoe geweest. Eigenlijk zat er niet echt een structuur of opbouw in. Het komt er simpelweg op neer dat ik gewoon getraind heb op de manier waarop ik die trainingsdag zin had en/of tijd had (met name pittige intervaltrainingen en niet al te lange rustige duurlopen). Maar ik kan wel zeggen dat ik best veel getraind heb. De afgelopen weken kom ik toch wel op zo'n 5 trainingsdagen per week.

Mijn deelname aan deze trail betekent uiteraard ook automatisch dat ik dus niet aan de halve marathon in Etten-Leur zal meedoen, die eveneens zondag plaatsvindt en eerst op mijn agenda prijkte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten