dinsdag 2 oktober 2012

Nieuwe plannen

ASCHWIN:

Zo in de herfst is het altijd weer tijd om nieuwe plannen in kaart te brengen. Wat ga ik deze winter doen op sportgebied en wat kan ik plannen voor het volgend jaar?
Aan de rechterzijde onder het kopje 'sportagenda' kun je altijd de geplande wedstrijden van mijzelf en/of Gijs, Pien en Linda lezen.
Voor mezelf staan er in ieder geval weer een paar leuke nieuwe doelen op de agenda; zelfs al voor september 2013!

Oktober
21 km - Etten-Leur (stratenloop) óf
22 km - Trail de la Vallee de Lorneau - Gembloux (België) (trailrunning)

December
19 km - Jules Unlimited Loop - Nieuwvliet (strandloop)

Februari
25 km - Trail des Bosses - Braine-le-Comte (België) (trailrunning)

Maart
30 km - EcoTrail de Paris - Parijs (Frankrijk) (trailrunning)

Augustus
25 km - Trail des Fantômes - La Roche (België) (trailrunning)

September
31 km - Trail Côte d'Opale - Calais (Frankrijk) (trailrunning/strandloop)

Voor komende winter zal ik tussentijds ook regionale stratenlopen en veldlopen meelopen. Maar veelal zal ik dat pas hooguit een week vantevoren plannen. Ik zet ze dan voor het gemak ook maar niet in mijn sportagenda.

Tevens wil ik in 2013 een paar lange (meerdaagse) fietstochten maken. Komende winter heb ik mooi de tijd om eens een paar bijzondere routes te plannen die in het voorjaar/zomer gefietst kunnen worden. Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten