zaterdag 27 oktober 2012

De eerste meters

ASCHWIN:

Zo blij als een kind met mijn VSF Randonneur! Vandaag werd ie opgehaald bij de fietsenmaker in Antwerpen en kon ik er eindelijk mijn eerste meters op fietsen.
De zit van de fiets voelde gelukkig meteen prima aan. Het versnellingssysteem was vertrouwd (zelfde als op de racefiets).

Hier de fiets met het tweetal rode Ortlieb achterfietstassen. De voortassen heb ik voorlopig nog even niet nodig. Dat volgt later wel... Wel zijn de voordraagbeugels reeds gemonteerd.

 
 
Ik kan haast niet wachten om er mee op pad te gaan. Het is dat ik morgen die trail in de Ardennen ga hardlopen, want anders was ik morgen al op pad gegaan.
Het is toch een luxe hè: kunnen kiezen uit zoveel leuke dingen om te ondernemen, te doen of te sporten!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten