donderdag 11 oktober 2012

Het nuttige met het aangename verenigd

ASCHWIN:

Voor het werk verbleef ik twee dagen in Düsseldorf. In alle vroegte stond ik vandaag op om nog voor het ontbijt en de werkgerelateerde bezigheden, een mooie duurloop af te werken. Vanuit mijn hotel liep ik een aantal kilometers door de stad om uiteindelijk bij de mooie Rijnbedding uit te komen. Op die manier (en door 3x de Rijn via de bruggen over te steken) liep ik een heerlijke 14 km.
Hieronder rechts de gelopen route:

(klik erop voor vergroting)

Ik vind het altijd erg leuk om vreemde omgevingen, steden al hardlopend te ontdekken. Het is een mooie combinatie van sport en sight-seeing. Ideaal.
Düsseldorf zelf is een mooie stad, maar vooral de Rijn die er doorheen stroomt met de brede uiterwaarden zijn naar mijn idee prachtig. Hierboven een tweetal snapshots van waar ik langs ben gelopen: veel gras en mooie wandelpaden, kilometerslang.

En deze twee fototjes wil ik niet nalaten te plaatsen. Ik schoot ze gisteravond bij terugkomst van mijn eerste werkdag aldaar: prachtige ondergaande zon boven de Rijn. Hoe idyllisch!

 
 

2 opmerkingen: