dinsdag 29 december 2009

Balen!

ASCHWIN:

Misschien had mijn ervaring van gisteren toch meer met mijn intern kacheltje (met mankementen) te maken dan met het weer buiten. De verkoudheid is enkel maar toegenomen. Vandaag ook spierpijn in heel mijn lijf; en dat is écht niet van dat loopje van gisterenmiddag...!
Op deze manier ben ik niet in staat om overmorgen de Eindejaarscross in Axel te lopen. Linda en Gijs gelukkig wel. En Pien twijfelt nog even over die afstand (3.000 m. voor haar).

Ik baal er echt van, want het was toch alweer een tijdje geleden dat ik meedeed aan een wedstrijd/cross. Misschien gebeurt er nog een klein wondertje vandaag en morgen en sta ik overmorgen tóch in hardlooptenue aan de start in Axel. Zo niet, dan hopelijk toch wel met fototoestel aan de zijlijn. Maar we zullen wel zien...



Balen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten