dinsdag 1 december 2009

Dat viel niet tegen

ASCHWIN:

Ik had me voorgenomen om wat meer te gaan fietsen en iets minder de loopschoenen aan te trekken. Maar doordeweeks is het toch lastig om op de wielrenfiets erop uit te trekken. Overdag moet er toch veelal gewerkt worden (...) en 's avonds is het al vroeg donker. Het fietsen moet ik dus maar voor de weekends bewaren.
Dus vandaag toch maar, ter voorbereiding op as. zaterdag (DOW Aflossingsmarathon te Terneuzen) weer een rondje lopend getraind. Ik was wel een beetje huiverig na mijn training van afgelopen zaterdag. Bang dat de heup en knie weer zouden gaan opspelen. Maar nee, vandaag op een kalme wijze gelopen (7 km in 32 minuten) zonder iets te voelen. Dat geeft de burger toch weer een beetje moed!


Vandaag hoorde ik overigens dat één van de teamleden voor as. zaterdag geblesseerd is en dus niet zal meedoen binnen het team van de Gemeente Hulst. Maarten, hopelijk ben je snel van je kuitblessure verlost!
En meteen volgde de vraag: 'Kun jij dan niet twee keer achter elkaar lopen Aschwin!?' Als er geen vervanger voor Maarten wordt gevonden vóór zaterdag, dan zal ik naar alle waarschijnlijkheid als eerste starten vanuit ons team en ook de tweede man/vrouw van ons team spelen. Dit betekent dat ik geen 5,25 km maar 10,5 km zal lopen.
Overigens zag ik op de website van de aflossingsmarathon, dat er al 89 teams zijn ingeschreven!

Je hoort er nog van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten