zondag 6 december 2009

Eindejaarscross Axel

LINDA:

Eindelijk heb ik het weer te pakken. Het lopen is een beetje minder geworden na de zevenheuvelenloop maar sinds deze week heb ik de smaak toch weer te pakken. Ik moet wel voor de nodige afwisseling zorgen in de wintermaanden, anders haak ik af. De polder rondom Zuiddorpe is tijdens de wintermaanden koud en verlaten. Erg saai dus! Vandaar dat ik veel naar Axel ga om een rondje te lopen door het bos met of zonder de hond. Gisteren ben ik van Terneuzen via Schapenbout en het kunstbos naar Zuiddorpe gelopen. Heerlijk 13.5 kilometer tussen de buien door met een waterig zonnetje af en toe. De inspiratie kwam natuurlijk van de Dow aflossingsmarathon. Als je tussen al de lopers staat gaat het meteen weer kriebelen en bij thuiskomst dus ook meteen mijn hardloop kleding aangedaan. Vandaag ook weer een rondje gedaan en mezelf voorgenomen om de eindjaarscross te gaan lopen in Axel. Ik heb dus weer een doel om voor te trainen. Dit werkt toch beter dan alleen lopen voor jezelf heb ik gemerkt. Zo lopen we in ieder geval spotief het nieuwe jaar in............... 2010 het jaar waar ik mijn 2e halve marathon wil gaan lopen onder de 1 uur en 55 minuten!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten