woensdag 9 december 2009

Op zoek naar de mooiste fiets

ASCHWIN:

Weet je nog dat ik enige tijd geleden die prachtige fiets van Spyker op deze blog plaatste? Dat was deze:


Spyker

Op mijn zoektocht naar de mooiste fiets ben ik nog een goede kandidaat tegengekomen. Eveneens een Nederlands fabrikaat. Met de hand gemaakt, op bestelling, geheel aan te passen naar je wensen (kleur, maatvoering, extra's etc.).









Het is een fiets van Vanhulsteijn Bicycles uit Arnhem. De prijzen variëren tussen de € 2.000,- en € 3.000,- afhankelijk van je wensen.

Dat noem ik nog eens fietsen in stijl!

1 opmerking:

  1. Ik vind die Spyker fiets eigenlijk wel iets over the top. Maar deze fiets heeft wel wat vind ik:
    http://www.jangunneweg.nl/projects/racingbike/racingbike1.jpg

    BeantwoordenVerwijderen