vrijdag 28 mei 2010

Noordzeeroute

ASCHWIN:

Gisteren en vandaag nogal druk gehad met andere dingen dan sporten. Ook een beetje te weinig geslapen. Dus daarom is het wel goed dat ik die afgelopen twee dagen niet ook nog eens flink heb doorgetraind. Ook al is het weekend: toch maar eens op tijd naar bed om wat uurtjes in te halen en op te laden voor de komende dagen.
De planning is in ieder geval om morgenochtend een lange duurloop uit te voeren.

Tevens ben ik nog eens op zoek gegaan naar uitdagende fietstochten voor de komende zomer. En... ik heb in ieder geval mijn zinnen gezet op de Noordzeeroute. Deze tocht loopt van Sluis tot aan Den Helder en is 280 km lang. Overigens denk ik dat ik deze route van noord naar zuid zal volgen.
Hieronder zie je een kaartje met de belangrijkste Landelijke Fietsroutes (LF) die de ANWB heeft bewegwijzerd doorheen het hele land. Links met geel aangegeven zie je de Noordzeeroute.


Als je op internet even rondneust gaat er een wereld voor je open wat betreft mooie (inter)nationale fietstochten. Eerst maar eens in de eigen omgeving de nodige kilometers maken. Dan binnen Nederland eens een meerdaagse tocht inplannen. En wie weet daarna...?

De Noordzeeroute wil ik in ieder geval in twee dagen afleggen op de racefiets. Maar als je meer dan twee dagen op pad gaat, dan is een klein rugzakje misschien niet genoeg. Of wel? Heeft iemand misschien hier ervaring mee? Laat het me weten!

1 opmerking:

  1. Gewoon in één dag rijden dan moet je geen rugzak meenemen ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen