woensdag 26 mei 2010

Survival

PIEN:

Survival-feestje... omdat ik 10 jaar ben geworden.
Ik had vrienden en vriendinnetjes uitgenodigd om in Nieuwvliet allerlei survival-opdrachten te doen. Ook grote broer Gijs mocht mee.

Belangrijk: eerst heel goed luisteren naar de instructies. Het moest natuurlijk wel veilig!


Daarna kon het echte werk beginnen. Klimmen, klauteren, springen, vallen, glijden etc. Hieronder zoef ik met grote snelheid over kabelbaan van 100 meter lengte.



En daarna natuurlijk loskoppelen voordat een van mijn vriendinnen en vrienden naar beneden kwam glijden. Papa moest wel even helpen om me los te maken...


Hieronder zie je me hier nog eens abseilend vanaf een toren van ongeveer 25 m.



Het was een heel stoer en leuk feestje. Iedereen was hartstikke trots op zichzelf. Ik ook!

2 opmerkingen:

  1. Ziet er wel gezellig e sportief uit zo met zijn allen!.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. STOER!
    Proficiat met je 10de ... een jubileum ;-)

    BeantwoordenVerwijderen