zaterdag 2 oktober 2010

Rustperiode afgelopen

ASCHWIN:

Na een week van totale rust, ben ik deze ochtend toch maar eens op de wielrenfiets gestapt. Op een rustig  tempo heb ik in drie uur een totale afstand van 85 km afgelegd. En dat was ook het plan voor vandaag: vooral kilometers maken. Want volgende week zaterdag wacht me de fietstocht over 120 km, met start op de boulevard van Scheveningen.

Wel merkte ik vandaag dat het alweer lang geleden was dat ik gefietst had. Na zo'n 65 km voelde ik de benen toch wel een beetje opspelen. Maar goed, misschien is dat ook wel normaal. Al met al was het een mooi tochtje dat me van Zuiddorpe langs Hulst, Kloosterzande, Walsoorden, Perkpolder, de Griete, Terneuzen, Hoek, de Braakman, Phillipine, Sas van Gent en Westdorpe bracht.

De wegen lagen er overigens bij zoals altijd in september en oktober: modder! Daarom nu maar snel aan de slag om dat weer allemaal van het fietsje af te krijgen!

Overigens volg ik op televisie bij Omroep Zeeland met een schuin oog de aankomst van de Zeeuwse Kustmarathon. Gelukkig hadden de lopers beter weer dan vorig jaar. Knappe prestaties die de ook vele Zeeuws-Vlaamse lopers daar aan het neerzetten zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten