zondag 17 oktober 2010

DOW Aflossingsmarathon 2010

ASCHWIN:

Op 4 december as. vindt de jaarlijkse DOW Aflossingsmarathon in Terneuzen weer plaats. Vorig jaar liep ik deze loop voor het eerst mee als 'gastloper' in het team van de Gemeente Hulst. Met een team van maximaal 8 lopers dient er 42 km gelopen te worden.

Dit jaar probeer ik mee te doen met een team van mijn werk: Stichting Welzijn Hulst (SWH). Maar een team van 8 lopers krijg ik vanuit de eigen gelederen met de beste wil niet bij elkaar. Dus zal het een team worden dat is samengesteld met enkele werknemers, aangevuld met familieleden.

Ook Gijs zal meedoen in ons team. Daarom is hij vandaag een veertigtal minuten in het bos gaan hardlopen. En schreef ik gisteren nog dat Linda voorlopig niet aan hardlopen mocht denken vanwege haar blessure: ook zij trok tóch (eigenwijs) haar loopschoenen aan en liep samen met de hond Sarah met Gijs mee. Bij terugkomst bleek ze wel wat last te hebben van haar knie, maar het viel mee... Heb ik hier dan alweer een teamlid voor de aflossingsmarathon gevonden?!

2 opmerkingen:

  1. normaalgezien loop ik daar ook mee in (een paar) teams, je moet me maar effe aanstoten als je me ziet e :)

    BeantwoordenVerwijderen