zondag 17 oktober 2010

De eerlijkheid zelve

ASCHWIN:

Ik heb altijd al heel veel sympathie gehad voor schaatser Erben Wennemars, maar ik geloof dat ik nóg meer sympathie heb voor de hardloper Erben Wennemars.
Vandaag liep hij in een opwelling mee in de Amsterdam Marathon. Zie hieronder zijn goud-eerlijk verslag (bron: http://www.losseveter.nl/) :


Erben Wennemars na zijn debuutmarathon Amsterdam from Losse Veter on Vimeo.

Tja, zijn advies snijdt wel hout: 'Als je een marathon wilt gaan lopen, dan moet je toch écht wel een paar keer vantevoren een lange duurloop doen...!'

Oh Erben, dank je, dat wisten we nog niet!

4 opmerkingen:

  1. die mens heeft afgezien precies. leuk filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig filmpje inderdaad echt altijd genieten zo`n interview met Wennemars. Toch wel vreemd dat een topsporter zoals Wennemars de marathon heeft onderschat. Hij wilde erna nog gezellig naar de dierentuin met vrouw en kids (geweldig hé)

    Groeten,

    Angelo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon mooi! Enne Erben, dank je voor het advies, ik zal voor mijn volgende matahon ook proberen iets meer te trainen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij de eerlijkste sporter die er is... Prachtig filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen