donderdag 18 november 2010

Als het eens allemaal mee zit...

ASCHWIN:

Deze week nog een paar keer op een rustig tempo 5 km gelopen. Voor de rest staat er op trainingsgebied niet veel meer te gebeuren zo vlak voor de Zevenheuvelenloop van aanstaande zondag.

En als het eens allemaal mee wil zitten zondag, dan:
  • Voelen de benen bij het opstaan prima aan
  • Rijden de treinen dit jaar eens wél op schema (en hoef ik niet net zoals vorig jaar in de laatste twintig minuten voor de start mijn kleedlokaal te zoeken, me om te kleden, nog wat eten en drinken naar binnen te werken, een goed plekje in het startvak te veroveren en direct daarna met een zéér gejaagd gevoel aan de wedstrijd te beginnen!)
  • Blijken die zeven heuvels dit jaar enkel maar bergaf te lopen
  • Waait de wind me die hele 15 km in de rug
  • Loopt niemand van die 30.000 lopers me voor de voeten
  • Kan ik mijn gewenst tempo per kilometer wél 15 km volhouden
  • Verpulver ik mijn PR van 1:02:01 uur met meer dan 2 minuten

En dan: loop ik een eindtijd binnen de magische grens van 1 uur!

4 opmerkingen:

  1. en als het even tegen zit loop je die gewoon in 1u00'01" hé ... toch ook een mooie eindtijd!?
    Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes Achwin, ik volg het zondag op de voet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @marcel: op de voet volgen... Moet ik dat letterlijk nemen? En betekent dat dan dat die voeten van jou ook daar aan de slag zijn??

    BeantwoordenVerwijderen