maandag 29 november 2010

De eerste spetters

LINDA:

Het doet altijd een beetje pijn: de eerste spetters modder op je nieuwe fiets!

Gisteren ben ik in mijn eentje op pad gegaan met mijn nieuwe mtb: de Trek 6300. Ik vond het eigenlijk wel een beetje spannend; maar het was ook fijn om mijn eentje de fiets, de klikpedalen en het crossen uit te proberen.
Vanuit Zuiddorpe fietste ik richting het mtb-parcours bij Wachtebeke. In alle vroegte in de vrieskou, maar wel met een zonnetje. Het was een prachtige zondagochtend om op pad te gaan.
Na 47 km stuurde ik mijn fiets weer onze oprit op. Doodop, maar voldaan, stapte ik af. En zag dat de mtb deze ochtend op een goede manier was ingewijd!

 

1 opmerking:

  1. En zo doe je dat! Mooi dat je een alternatief voor het lopen hebt gevonden.
    Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen