woensdag 24 november 2010

Toch een PR!

ASCHWIN:

Hoe de tijd van 1:02:01 als PR op de 15 km in mijn gedachten is gekomen weet ik ook niet. Maar ik was er toch van overtuigd dat ik vorig jaar in Nijmegen 1:02:01 had gelopen over die 15 km.

Maar...

Ik heb nog eens naar de uitslag van de Zevenheuvelenloop 2009 gekeken en daar stond toch echt 1:02:33 uur achter mijn naam...!
Dit betekent drie dingen:
  1. Het slechte nieuws: Al die tijd heb ik een verkeerd PR op de 15 km in gedachten gehad. Maar dat bleek dus 32 seconden langzamer te zijn.
  2. Het goede nieuws: Ik heb afgelopen zondag dus toch een PR gelopen, zonder dat ik het zelf in de gaten heb gehad! De teleurstelling van die zogenaamde 1 seconde is dus helemaal voor niets geweest...
  3. Nieuwe PR op de 15 km luidt dan nu ook officieel: 1:02:02 uur.
Hoe stom kun je zijn?!

Conclusie: ik ben niet de snuggerste, maar wel heel erg tevreden!

2 opmerkingen:

  1. op naar de 1:01:01! (allez, eerst 1:01:32, waarbij je denkt dat 't 1:01:00 is om een jaar later huilend neer te zijgen bij een recordtijd van 1:01:01 om dat je zogenaamd je record met één seconde gemist hebt en daarna in pure euforie boven jezelf uit te stijgen omdat 't toch een besttijd is, enfin ... je hebt 't al eens meegemaakt hé!? ;-))) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allee de ongemakken zijn niet voor niets geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen