vrijdag 12 november 2010

Nat, natter, natst

ASCHWIN:

Na het werk vandaag meteen maar de stoute (hardloop)schoenen aangetrokken om in de regen en de duisternis te gaan hardlopen...
In het begin is het even balen. Langzaamaan aan word je door- en doornat; maar als je gewoon doorloopt krijg je het vanzelf warm en maakt het al gauw niet meer zo veel uit dat het zo hard regent.

Vanwege het weer was ik niet van plan om erg lang te lopen. Maar na een twintigtal minuutjes begon ik lekkerder te lopen, wat me deed besluiten om toch maar gewoon door te lopen. Uiteindelijk werd het een natte duurloop van 74 minuten.

Dit weekend wil ik nog één keer een duurloop inplannen, om daarna de rest van de week het rustig aan te doen (enkel wat kortere en niet té intensieve trainingen) richting de Zevenheuvelenloop van zondag 21 november.

2 opmerkingen:

  1. Ik ga zondagmiddag ook een poging doen, als ik me goed voel misschien richting 30 km. Mocht je tijd en goesting hebben zet ik zuiddorpe op de route!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch een lekker gevoel om zo naar de 7heuvelloop toe te werken. Hopelijk is het weer volgende week wel wat minder onstuimig.

    BeantwoordenVerwijderen