woensdag 3 november 2010

Piramide

ASCHWIN:

Na de extra lange duurloop van meer dan 25 km, heb ik de afgelopen twee dagen even de benen rust gegeven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch ook wel last had van stijf aanvoelende bovenbeenspieren.
Maar vandaag wilde ik toch weer even een stukje trainen. Niet te lang deze keer; het werd een piramide-training van een minuut of 35, waarin ik 7,5 km aflegde.
  • 0,5 km: 10 km/u
  • 2 km: 12 km/u
  • 1 km: 13 km/u
  • 1 km: 14 km/u
  • 1 km: 15 km/u
  • 0,5 km: 14 km/u
  • 0,5 km: 13 km/u
  • 0,5 km: 12 km/u
  • 0,5 km: 10 km/u

De komende week zijn de trainingen een beetje lastig vantevoren in te plannen. Dus ik zie per dag wel wat er van komt...
Daarom ben ik met de Zevenheuvelenloop in het zicht, wel blij dat ik de afgelopen vakantieweek flink heb kunnen doortrainen.

1 opmerking:

  1. Errugg mooie training. Goed bezig. Ga je ook nog een heuveltraining inplannen of wacht je tot 21 nov...

    BeantwoordenVerwijderen