maandag 2 januari 2012

Back on track

ASCHWIN:

Nee, ik durf het nog niet aan om een rondje te gaan hardlopen. De knie voelt nog te kwetsbaar; zelfs na twee weken...
Maar een rondje op de racefiets zat er vandaag toch wel in. Met een klein verzetje reed ik een rondje van 45 km (zie kaartje).


Op zich fietste ik wel lekker. Kon zowel mee- als tegenwind goed mijn snelheid bewaren; dus de schade aan kracht en/of de conditie valt wel mee. Wél had ik last van mijn beide knieën als ik rechtop staand op de trappers kracht zette. Dat voelde een beetje hetzelfde als wat ik voel bij het traplopen thuis. Dus: blij dat ik weer eens een sportieve inspanning heb kunnen doen, maar ook gemerkt dat de blessure nog steeds aanwezig is.

Niets overhaasten lijkt het devies...

1 opmerking:

  1. Hoi Aschwin,

    Fietsen kan inderdaad bijna altijd zelfs met een loopblessure. Ik hoop dat je knie snel hersteld want zo`n blessure blijft frustrerend als je ergens naar toe wilt werken.

    Succes !!

    Groeten,

    Angelo.

    BeantwoordenVerwijderen