zondag 15 januari 2012

'Van den Abeele, toch?'

ASCHWIN:

Na mijn bostraining van gisteren was ik vandaag, zoals aangekondigd, weer in het bos te vinden. Dit keer samen met Gijs.
En niet voor niets schrijf ik 'zoals aangekondigd'. Want net voordat we vertrokken voor onze looptraining van net geen 9 km, werden we aangesproken door een mountainbiker.

'Gaan jullie een stukje hardlopen?'
'Jazeker'
'Van den Abeele, toch?'
'Euh... ja, inderdaad...!?'
'Ik las het op jullie blog gisteren. Ik ben (...censuur...) Aangenaam! En veel plezier nog'
'Eh ja... jij ook!'

Hij verdween op zijn mountainbike naar de ene kant en Gijs en ik begonnen aan onze training richting de andere kant: het bos in.
Vreemde gewaarwording toch. Je weet dat er dagelijks gemiddeld zo'n 75 mensen de blog lezen; ik vraag me soms ook wel eens af wie dit nu toch allemaal leest. Maar als één van die lezers je er op aanspreekt is dat toch apart. Maar wel leuk hoor!

De training verliep prima. Gijs liep met gemak de twee rondjes van net geen 4,5 km. En zoals voorspeld: vooral de crosspaadjes met de scherpe draaien en de klimmetjes en afdalingen liggen hem goed. Dat doet hij zo veel beter dan ik!


4 opmerkingen:

  1. niet naast je schoenen beginnen lopen hoor bekende nederlander ;)
    maar ik vind het ook raar als wildvreemde mensen me aanspreken (en kennen via) m'n blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Peter: ik zal het je nog sterker vertellen: bovenstaande vond plaats in jouw landje, net over de grens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een bekende nederlander (bn-er) in België , haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zie je maar.We leven in een kleine wereld!

    BeantwoordenVerwijderen