woensdag 11 januari 2012

Vooruitgang

ASCHWIN:

Deze week liep ik twee wat langere trainingsloopjes. Ik heb toch steeds de behoefte om te testen hoe de knie zich houdt... Natuurlijk probeer ik hierbij telkens aan de goede zijde van de grens te blijven (voor wat betreft het toelaatbare voor de knie), zodat de klachten niet verergeren. Tot op heden lijkt dat te lukken.

Maandag liep ik op de loopband in een rustig tempo van 10,5 km/u 60 minuten.
Vandaag liep ik zelfs in een soortgelijk tempo in het bos (nét voor het donker thuis...!) bij Wachtebeke een 16,6 km in 92 minuten. Heerlijk crossend over de mooi paadjes daar; 4 rondjes van iets meer dan 4 km.


(klik voor vergroting)

Morgen de knie weer een dagje rust gunnen. Maar eerst vanavond nog een sportmassage!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten