donderdag 12 januari 2012

Mooie uitdaging

ASCHWIN:

Vorig jaar liep ik in Antwerpen mee met de Fishermans Strongman Run. Een hardloopwedstrijd vol hindernissen. Plezier werd er gecombineerd met lichamelijke uitdaging. Erg leuk om aan mee te doen.
Dit jaar komt de Fishermans Strongman Run (die door heel Europa reist als evenement) wéér naar Belgie; maar niet bij de oude havens te Antwerpen zoals in 2011, maar op en rondom het racecircuit te Zolder. Eind mei zal het plaatsvinden en ik ben er weer bij; heb me zojuist ingeschreven.
Hieronder het promo-filmpje voor deze 2012-editie.



Maar nu kwam ik ook onderstaande spectaculaire wedstrijd tegen: de Urbanathlon. Dit evenement wordt op verschillende plekken in de wereld georganiseerd. In oktober echter landen ze in Amsterdam. Waarschijnlijk schrijf ik me ook hier voor in.
Kijk maar eens naar onderstaand filmpje, dat gemaakt is tijdens de 2011-editie in Chicago.



2 opmerkingen: