woensdag 4 januari 2012

En dat is twee...

ASCHWIN:

En vandaag liep ik mijn tweede looptraining. Voorzichtig en weer vergelijkbaar met gisteren. Ik liep nu 5,4 km in 30 minuten; ietsje sneller dus, maar niet langer dan een half uurtje. Wederom op de loopband.
Lijkt me het verstandigst nu...

Of ik op deze manier het herstel kan opbouwen tot een optimale conditie op 5 februari as. weet ik nog niet. Dán is namelijk de halve marathon van Cadzand (tevens Zeeuws Kampioenschap 21 km). Ik zou er graag aan meedoen dit jaar. Maar nog belangrijker vind ik mijn deelname aan de Trail by the Sea die eind februari zal plaatsvinden. In deze trail over 34 km heb ik écht zin. Dus bij twijfel zal ik Cadzand overslaan om toch zeker te zijn van deelname aan Trail by the Sea.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten