zaterdag 14 januari 2012

Sportmassage helpt me de winter door!

ASCHWIN:

Met de goede nazorg van Linda's sportmassage lukt het me toch om met knieblessure mijn trainingskilometers uit te breiden. Vooral de massage ná de lange duurlopen versnellen het herstel enorm. De sportmassage verwijderd alle afvalstoffen en maakt de spieren weer vrij van stijfheid, zodat de volgende dag niets meer van de spierbelasting is te merken. Ook de knie zelf heeft er baat bij: na de behandeling is de stijfheid verdwenen en ligt de knieschijf weer 'los'... Super!

Zo ook vandaag. Ik liep weer mijn rondjes in het Kloosterbos bij Zelzate/Wachtebeke. De vijf rondjes van iets meer dan 4 km leverden een mooi eindtotaal aan trainingskilometers op: 21,77 km.
Ik heb bewust de snelheid onder de 11 km/u gehouden. Het was me puur om de duur van de training te doen. Die duurde met wat inloopoefeningen erbij 2 uur en 5 minuten. Hieronder de gegevens:


Morgen keer ik zelfs terug naar het Kloosterbos. Maar deze keer niet alleen. Samen met Gijs ga ik er een kleine 10 km lopen. Kijken of ik 'm kan volgen op die smalle, kronkelende cross-paadjes, want dat kan hij als de beste!


1 opmerking:

  1. Fantastisch. 22 km. Op deze manier is train by the sea haalbaar! Bedankt voor de tip voor de urbunathlon, dat moet een belevenis zijn.

    BeantwoordenVerwijderen