zaterdag 7 januari 2012

Bostraining

ASCHWIN:

Natuurlijk moesten de nieuwe trailschoenen vandaag worden uitgeprobeerd tijdens mijn looptraining. Om deze schoenen op een goede manier te testen én te kijken hoe het zou zijn om langer dan een half uur te lopen (zoals ik de afgelopen dagen op de loopband had gedaan), trok ik naar het Kloosterbos net over de grens. Voor een mooie bostraining.

Ik liep er 9 km over mooie bospaadjes. Veel langer durfde ik vanwege mijn knie nog niet aan; maar het kostte moeite om te stoppen. Want het is natuurlijk heerlijk lopen in het bos en zowel de schoenen als mijn knie hielden zich goed. Daarnaast was ik gewoon blij met het feit dat ik toch weer zo'n afstand kon hardlopen na de 'sukkelperiode' van de afgelopen weken.

Pas toen ik een paar uur later vandaag ook nog eens op de gewone fiets naar Axel op en neer reed voelde ik mijn knie een beetje opspelen. Maar al met al toch tevreden over de training van vandaag.

1 opmerking:

  1. Hey Aschwin,

    Klinkt bemoedigend !! Kloosterbos kun je mooi en lekker trainen. Als alles weer goed aanvoelt dan kunnen we eens voor een 25 a 30 km gaan in het Kloosterbos wat neerkomt op 5 a 6 rondjes.

    Groeten,

    Angelo.

    BeantwoordenVerwijderen