zaterdag 21 augustus 2010

20 km-loop

ASCHWIN:

Net als Pien ben ik na het avondeten er nog op uit getrokken om een lange afstand te lopen. De temperatuur was zo rond een uur of zeven wat gedaald en er stond een licht windje.
Voor onderweg nam ik mijn gordel met drinkflesjes mee, want de beoogde afstand én de temperatuur vroegen toch wel om het bijvullen van het vochtgehalte en de energievoorraad.

Tijdens onze vakantie in Frankrijk kwam ik erachter dat ik geen sportdrankjes had meegenomen van thuis. Vandaar dat ik in een sportwinkel nabij Perpignan een bus Isostar Endurance heb gekocht. En dat is me prima bevallen tijdens mijn trainingen aldaar. Zowel voor, tijdens en na de training nam ik de benodigde litertjes van deze drank tot me. En ik had het idee dat me dat goed deed. Geen akelig gevoel in mijn maag (wat nogal eens gebeurd bij grote hoeveelheden van dit soort drankjes) en nog best lekker ook.

Uiteindelijk heb ik deze avond 20 km gelopen. Mijn gemiddelde hartslag was wel iets hoger dan ik eigenijk wenste, maar dat wijd ik aan de benauwdheid van deze avond.

Hieronder zie je het rondje dat ik heb gelopen. Als je op de afbeelding klikt zie je de details, zoals de afstandaanduiding.

2 opmerkingen:

  1. Dat stuk langs het water ken ik van de loop van Sas van Gent, weliswaar aan de andere kant van het water !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Dit product is inderdaad zeer goed. Je kan het kopen in de Carrefour, in de Makro of een sportwinkel.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen