maandag 16 augustus 2010

Een watje?

ASCHWIN:

Regen, regen, wind en nog meer regen! Het lijkt wel herfst hier in Zuiddorpe.

En ik had me toch echt voorgenomen om een looptraining uit te voeren vandaag... Tja, je bent een watje of niet, hè: dus ik liep voor het eerst in vele maanden weer eens op de loopband. Een intervalprogramma van 35 minuten.

Het voordeel hiervan: geen regenvlagen die je onderweg plagen.
Het nadeel: de temperatuur is natuurlijk nog steeds rond de 20 graden, zodat ik waarschijnlijk na afloop nog natter was dan dat ik buiten zou hebben gelopen...!

Maar goed, het is weer eens wat anders: verandering van spijs doet eten!

3 opmerkingen:

  1. Hoi,

    In de regen lopen is juist heerlijk, zeker met deze temperaturen. Maar goed als je een loopband hebt staan thuis dan is het wel verleidelijk om binnen wat te lopen. De zomer leek nog wel zo goed te beginnen maar het is nu toch al een tijdje wat minder weer. Lijkt idd wel herfst de laatste dagen.

    Groeten,

    Angelo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijf het knap vinden mensen die binnen sporten ( tacx of loopband...) ben er zelf geen liefhebber van, geef de voorkeur aan buiten spelen..
    Aan de andere kant scheelt het weer in de aanschaf van een winter loop outfit :-)

    Gr
    Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is met name de afwisseling die het leuk maakt: buiten én binnen. Zelfde als: lopen én fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen