vrijdag 27 augustus 2010

Halve marathon Gent

ASCHWIN:

Op zondag 26 september wordt voor de eerste keer de marathon van Gent georganiseerd. Zelf zal ik er de halve marathon lopen. Het zal waarschijnlijk mijn eerstvolgende wedstrijd zijn. Ik heb in ieder geval voor de tussenliggende periode nog niets gepland staan.
Reeds enige tijd geleden heb ik me voor deze wedstrijd al ingeschreven. Deze avond heb ik maar eens op hun website verder gekeken naar de praktische informatie en de route. En die route ziet er heel aantrekkelijk uit.

Na de start voor de Topsporthal in Gent, volgt een rondje rond de Watersportbaan en wordt er vervolgens door de Blaarmeersen gelopen om uiteindelijk ook nog door de mooie natuur van de Drie Leien te lopen. Hieronder het kaartje:


Wie gaat er nog meer dan deze nieuwe wedstrijd?

4 opmerkingen:

  1. Ik kwam deze loop ook tegen en het lijkt mij wel wat. Of de 10km of de hm. Ook nog mooi wat tijd om er naar toe te trainen. Kortom, staat genoteerd! Wellicht wat te regelen qua vervoer.
    Groet
    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is een mooie omloop, ik kom alvast een kijkje nemen die dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, dat is mijn trainingsgebied!! Prachtige route, een groot deel van mijn trainingsrondjes in al die jaren dat ik in Gent studeerde. Nu krijg ik zin om er de halve te lopen, wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marcel en Maarten: gewoon meedoen! Gaat een mooie halve worden.

    BeantwoordenVerwijderen