maandag 16 augustus 2010

Zelfs al plannen voor 2011

ASCHWIN:

Ik heb enkele aanpassingen in mijn planning voor het komend vier maanden doorgevoerd. Op het gebied van hardlopen ziet het er grofweg als volgt uit:
  • September: 21 km: marathon van Gent
  • Oktober: 21 km: halve marathon van Etten-Leur
  • November: 15 km: Zevenheuvelenloop te Nijmegen
Tussendoor zullen er nog wel enkele loopwedstrijdjes worden toegevoegd, maar deze drie zullen de kapstok vormen voor de komende maanden.
In ieder geval gaan Gijs en ik de komende maand ook nog een weekend mountainbiken in Limburg. Daar lees je hier zeer binnenkort meer over!

Voor volgend jaar heb ik wel al een aantal leuke fietstochten op het programma staan. Ik zal meedoen aan de Wielerland Challenge; een reeks van 4 tochten die zullen plaatsvinden in mei, juni en juli 2011. En 1 van de tochten die meetellen voor deze wielerchallenge zal reeds in oktober van dit jaar worden verreden.

Het programma:
9 oktober 2010: Scheveningen (120 of 160 km)
21 mei 2011: Breda (120 of 160 km)
4 juni 2011: Den Bosch (120 of 160 km)
2 juli 2011: Rotterdam (120 of 160 km


Meteen ook maar de daad bij het woord gevoegd en me online ingeschreven voor: Zevenheuvelenloop, Wielerland Challenge en de halve marathon van Gent.

De halve van Etten-Leur laat ik nog even openstaan.

2 opmerkingen:

  1. De Bredase singelloop van de planning afgehaald??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, kwam niet meer zo goed uit. Eerst eind september halve marathon Gent. En 9 oktober fietstocht Scheveningen. Tja, dan moet je toch kiezen hè? Want Breda zit daar precies tussen.

    BeantwoordenVerwijderen