zaterdag 14 augustus 2010

Weer eens op de fiets

ASCHWIN:

Het was alweer een tijdje geleden door de vakantie van de afgelopen weken in Frankrijk. Maar vanmorgen besloten Gijs en ik toch een rondje te gaan rijden op onze wielrenfiets.
Samen met Gijs reed ik 21 km. Bij thuiskomst plakte ik er nog eens 24 km aan vast, zodat ik op een totaal van 45 km uitkwam.

Onderweg nog dit filmpje gemaakt. Het lijkt alsof we bergop gaan, maar dat ligt aan de slechte filmer...


Heb overigens op internet nog een nieuw wielrensetje besteld van het Italiaanse merk Boretti. Hieronder een afbeelding. Tip voor wie nog een setje nodig heeft, want de prijs is zeer aantrekkelijk. Dat komt doordat Boretti (fabrikant van luxueus kookgerei) hun wielerkleding zonder winstoogmerk verkoopt in de eigen webshop van Boretti; ze zien het als een vorm van reclame-uiting. Zeker in hun thuisland is het sponsoren van wielrenners altijd een goede keuze...

Broek: € 17,95
Shirt: € 12,95


5 opmerkingen:

  1. Zoonlief heeft er duidelijk zin in en leuk filmpje.
    Groet rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filpmje, het was vandaag ook mooi fietsweer, zelf ook van genoten.
    Zal eens op de site van Boretti kijken aangezien er nog een wintersetje moet komen!

    Gr
    Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een aantrekkelijke site voor goedkope wielerkleding: www.cyclewear.eu

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch mooi he, dat je zo een hobby c.q. sport met je zoon kan delen. Ik heb vandaag 40k met mijn buurman gereden, voor mijn gevoel alleen maar tegenwind.... maar wel genoten!
    Thanks voor de kleding tip, ik ga een setje winter kleding aanschaffen. Zit ik gebakken!

    BeantwoordenVerwijderen