woensdag 1 september 2010

Fietsen

LINDA:

Vanavond na het werk weer eens de fiets uit de schuur gehaald voor een rondje samen met mijn nieuwe fietsmaatje Nicole. Zo met z'n tweeen fiets je snel een aantal kilometers weg. Ruim 50 kilometer hebben we gedaan vanavond. Ik ben er wel al achter dat ik fietsen leuker vind zo met z'n tweeen. Hardlopen daarentegen doe ik het liefst alleen. Hopelijk blijft het nog wat langer goed weer zodat we nog wat kilometers kunnen maken voor het winter wordt. Misschien toch de Tacx roller aan moeten schaffen in plaats van de hardloopband. Maar ik denk dat Aschwin het daar niet mee eens zal zijn!

3 opmerkingen:

  1. heb vorig jaar lang getwijfeld om zo'n Tacx te kopen, inclusief een paar leuke ritten op DVD. Heb het uiteindelijk niet gedaan en weet eigenlijk niet goed of ik daar nu spijt van heb of niet. Maar inderdaad, op de fiets heb ik ook liever het gezoem van een andere ketting om me heen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Linda,

    Ik zit in de gips....!!!!
    maarrrr kan wel fietsen.
    Als je eigenlijk geen zin hebt om, maar eigenlijk voor lijf en leden wel moet en je vriendin kan niet omdat haar eten nog te hoog zit of haar haren net gedaan...afijn 1000 dingen om vanonder het fietsen te komen,ik ga wel mee hoor !!!! Als het niet te hard waait, regent, stormt, schemert....Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat erg Ingrid, Gaat het lang duren? De 60 van Texel is gelukkig pas in April volgend jaar. Leuk als je een keer mee gaat fietsen. Laat maar horen wanneer. Gezellig, zo wordt fietsen nog leuk. Groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen