woensdag 8 september 2010

Fietsje ruilen

ASCHWIN:

De ene fiets opgehaald, de andere weer ingeleverd...

Mijn racefiets was voor een onderhoudsbeurt enkele dagen bij mijn vaste fietsenmaker (Serpenti te Hulst). Wat zaken laten bijstellen, nieuw fietscomputerzendertje en het nieuwe witte stuurlint, waar ik al eerder over schreef.


De andere racefiets, waar Linda en Gijs op fietsen, is na de ongelukkige valpartij van Linda door mij vandaag ingeleverd bij deze fietsenmaker. Het ziet er naar uit dat de kromme velg niet meer te repareren is. Zeker door de weinige spaken die ook (net zoals bij bovenstaande Trek) in de wielen van die Koga zitten, is het lastig weer terug bij te stellen.
Tevens zal ook het versnellingsapparaat nagekeken worden en eveneens een nieuw stuurlintje (rood) nodig zijn.

De 'reparatie' van Linda zelf is door haar lichaam al in volle gang bezig: de valpartij heeft een aantal zeer indrukwekkende bloeduitstortingen op de benen achtergelaten!
Nicole, Linda's fietsmaatje, is er wat dat betreft ongelukkiger van af gekomen; zij kampt nog steeds met de gevolgen van een lelijke hersenschudding. Nicole, als je dit leest: heel veel beterschap toegewenst!

2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Ook een klant van Serpenti zie ik. Blijft toch erg vervelend die valpartijen met de fiets. De laatste dagen ook al twee damens zwaar gevallen met als gevolg een flinke hersenschudding. Ik hoop dat je witte stuurlintje een beetje wit blijft ik heb het ook eens gehad maar heb het er maar snel af laten halen en vervangen voor een sober zwart stuurlintje.

    Groeten,

    Angelo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé bedankt Aschwin! Het gaat gelukkig alweer wat beter, hoor! Hopelijk kunnen Linda en ik snel weer een rondje fietsen.
    Ik ben ook zwaar onder de indruk van Linda's blauwe plekken, ik dacht dat ík bont en blauw was, maar daar verbleken de mijne bij..tjonge!

    BeantwoordenVerwijderen