vrijdag 24 september 2010

Nog even en dan mag ik weer!

Deze week slechts 3x 30 minuten op een heel rustig tempo gelopen (zo rond de 10/11 km/u): maandag, woensdag en vandaag. Natuurlijk is het verstandig om voor een halve marathon (zondagochtend te Gent) een weekje rustig aan te doen. Er valt in zo'n week niets meer te winnen, enkel te verliezen. Weet ik. Maar ik blijf het lastig vinden om zo'n rustweek in te plannen.

Nu werd ik deze afgelopen week wel 'geholpen' door blaarproblemen op beide hielen; hierdoor móest ik het wel rustig aan doen en vooral niet te lang lopen.

Maar ik merk in zo'n week toch wel heel goed dat ik de lange duurlopen mis... Zondag kan ik dan eindelijk mijn schade inhalen! Ik heb er zin in!!

Even iets anders, voor de marathonlopers onder ons: vanaf volgend weekend start de inschrijving van de Marathon van Zeeuws-Vlaanderen 2011! Via twitter werd ik daar subtiel op gewezen door de organisatie...

1 opmerking: