vrijdag 23 september 2011

Dát was lang geleden

ASCHWIN:

Ten eerste was het erg lang geleden dat ik weer eens op de fiets naar mijn werk was gereden. Vandaar dat dat vandaag dan toch maar weer eens moest gebeuren. Op het gemakje, op de gewone fiets, reed ik 14 km heen en 14 km terug. Het was er een prima weertje voor.

Hierdoor had ik de fietssmaak te pakken. Bij thuiskomst kleedde ik me daarom snel om, pompte de bandjes van mijn wielrenfiets op en vertrok vervolgens voor een wat sneller rondje op de snellere fiets.
Hieronder het rondje. Niet lang, maar wel weer lekker om eens goed door te fietsen. Dát was immers erg lang geleden.

Aangezien ik de laatste week een beetje last heb van het kraakbeen in mijn linker knie (zonder er overigens pijn aan te hebben) leek het me ook verstandig om eens een andere activiteit dan hardlopen in te plannen. Ik fietste daarom vandaag expres op een klein verzetje. Hopelijk heeft dat de knie eerder goed dan kwaad gedaan. Hij moet het nog even volhouden tot volgende week zondag: halve marathon te Breda...
Daarna mag er weer ietsje meer gerust worden, aangezien de wedstrijdafstanden dan ook minder ver worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten