donderdag 15 september 2011

Mooie route

ASCHWIN:

Het gebeurt niet zo vaak dat ik in een bos ga trainen. Simpelweg omdat er eigenlijk geen fatsoenlijk bos te vinden is in de directe omgeving van Zuiddorpe.
Maar trainen in het bos is zó heerlijk. Mooie omgeving, zachte loopondergrond, afwisselend parcours etc. Toen ik nog in Breda woonde had ik mijn trainingsronden in het uitgestrekte Mastbos. Het was altijd heerlijk om daar mijn lange duurlopen te doen, maar zeker ook de intervaltrainingen, crossend door de smalle bospaden.

Vandaag liep ik echter toch weer eens mijn training in het bos, en wel het Clingse bos. Samen met mijn collega Michiel die in Clinge woont, liepen we gezamenlijk precies 10 km.


Een drietal rondjes in het bos leverde vele ontmoetingen met andere sporters op. Het is duidelijk dat dit bos een grote aantrekkingskracht heeft op alle lopers en mountainbikers in de omgeving. Eén van deze mtb-ers die we maar liefst drie keer tegenkwamen was Patrick. Volop in training voor de marathon, maar deze avond al crossend op z'n fietsje door de bossen!

1 opmerking:

  1. In ieder geval liepen jullie niet in de weg...het leuke is dat als de rollen zijn omgedraaid...het soms erg vervelend is dat die mtb'ers langs je heen suizen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen