zondag 25 september 2011

Nieuw begin

LINDA:

Het is weer even geleden dat ik een berichtje op de blog heb geschreven. Met het sporten gaat het nog niet erg vooruit. Ben nu wel aan het proberen wat op te bouwen. Heeeeel langzaam! In ieder geval probeer ik naar mijn werk te fietsen dagelijks. Toch weer 2 keer 13 kilometer per dag. Verder moet ik oefeningen doen om mijn linker been weer sterk en actief te maken.Via een collega hoorde ik over fietsen scoort. www.fietsenscoort.nl : daar kun je bijhouden hoeveel kilometers je fietst naar je werk of recreatief. Erg leuk en nog voor een goed doel ook.

Verder ben ik begonnen aan een opleiding voor sportmassage: www.ivsopleidingen.nl  Vorige week mijn eerste les gehad. Erg leuk. Nu ga ik dus iedere maandagavond naar Roosendaal. De ene week massage en de andere week theorie. Ik zal dus weer in de boeken moeten duiken. En veel oefenen. Aschwin vindt dit natuurlijk prima.
Vanavond alvast de theorie voorbereid voor morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten