zaterdag 24 september 2011

Laatste keer

ASCHWIN:

Volgende week zondag is de Singelloop te Breda. Daarom was het vandaag eigenlijk de laatste mogelijkheid om nog een wat langere duurloop te lopen. Voor de rest van de komende week hou ik me een beetje op mijn gemak; enkel wat kortere traininkjes, misschien nog één of twee interval-trainingen van minder dan 30 minuten.

Nu liep ik onderstaand rondje van 14,7 km richting Zelzate en terug in een tijd van 1:07:30 uur. Ik vermeldde het al eerder deze week: mijn linker knie begint een beetje moeilijk te doen. Een stram gevoel tijdens de trainingen (een beetje vocht of geïrriteerd kraakbeen?), maar niet pijnlijk. Toch wel een teken aan de wand natuurlijk, waar ik wel iets mee moet. Vandaar dat ik na de halve marathon van volgende week toch wat minder zal gaan hardlopen om zo de knie de kans te geven om te herstellen.


En Gijs heeft vandaag zijn eerste volleybalwedstrijden gespeeld in zijn nieuwe team. Vanuit Zuiddorpe zijn ze richting Vlissingen vertrokken. Mogelijk dat hij er later vandaag nog een berichtje over plaats hier op de weblog.

GIJS:

Ik heb vandaag de eerste wedstrijd van het seizoen gespeeld. We hebben een keer gewonnen en twee keer gelijk gespeeld. We trainen iedere vrijdag in de gymzaal van Koewacht. Dat komt doordat de gymzaal van Zuiddorpe verbouwd wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten